Доставка та оплата

Оплата

  • Оплата онлайн картою Visa/Mastercard (платіжний сервіс Portmone).
  • Накладений платіж через службу доставки Нова Пошта (без комісії за накладений платіж).
  • Оплата по рахунку-фактурі в будь якому банку України або платіжним дорученням з Вашого поточного рахунку. Слід враховувати, що можливо Вам доведеться оплачувати комісію встановлену банком і стягується безпосередньо банком без нашої участі. При оплаті за товар в касах банку "Укрсиббанк" комісія не нараховується.

При виборі безготівкових варіантів оплати, доставка товару можлива тільки після підтвердження 100% оплати.

Доставка

Smeg цінує час наших клієнтів тому обробляє та відправляє замовлення максимально швидко, наскільки це можливо. Готові замовлення відправляються протягом 1-3 робочих днів після готовності до відправки замовлення. Готовим до відправлення вважається оброблене менеджером і оплачене покупцем замовлення або замовлення зі способом оплати "накладений платіж".

Ми надаємо БЕЗКОШТОВНУ доставку Вашого замовлення:

  • прямо до дверей 
  • до найближчого відділення Нової Пошти. Адресу найближчого відділення Нової Пошти Ви можете дізнатися тут.

Доставка товарів здійснюється по всіх регіонах України в яких працюють служби доставки "Нова пошта". В середньому по Україні тривалість доставки становить 1-3 дні. Доставка здійснюється за графіком роботи служби доставки. Детальну інформацію Ви можете отримати на відповідних сайтах служб доставки.

Для отримання оплаченого товару Вам необхідно буде пред'явити документ, що засвідчує особу або штрих код одержувача в додатку Нової Пошти операторам або кур'єру служби доставки.

Будьте уважні при заповненні даних для здійснення відправки, помилки і не точності можуть ускладнити відправку або зробити її взагалі неможливою, в даному випадку замовлення буде вважатися анульованим.

Безкоштовне зберігання прибулого в відділення замовлення здійснюється протягом 5 днів з моменту відправлення замовлення (без урахування неділі, неробочих та святкових днів). Далі за зберігання замовлення стягується плата за тарифами служби доставки.

Повернення товару

На підставі статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» і п. 1.10 «Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями», доводимо до Вас положення щодо приймання товарів належної якості:

  1. У випадках, коли товар належної якості не підійшов Вам з якихось причин, Ви можете відмовитися від нього в будь-який час до його передачі, а після передачі, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня його покупки, при дотриманні наступних умов:
    • збережена оригінальна упаковка товару;
    • збережені документи, що підтверджують факт покупки;
    • товар не використовувався за призначенням, тобто сліди підключення, монтажу або експлуатації відсутні;
    • товар не має пошкоджень, крім тих, які були відзначені під час приймання товару покупцем і зафіксовані в документах про приймання товарів.
  2. Техніка, яка була поставлена в Україну під замовлення Покупця, відповідно до інформації про зовнішній вигляд і споживчі властивості товару і з індивідуально вибраними Покупцем властивостями - не підлягають поверненню.
  3. Повернення суми, сплаченої за товар, здійснюється продавцем за письмовою заявою покупця одним із таких способів, відповідно до способу оплати Покупцем товару при покупці, шляхом перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок покупця, зазначений покупцем;
  4. З усіх питань, що стосуються повернень, а також якості товару необхідно зв'язуватися з відділом обслуговування клієнтів з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години за телефоном: +38 (044) 466 16 06