Гарантия

Інформація про сервісне обслуговування побутової техніки SMEG (СМЕГ)


Ви купуєте виключно надійну техніку безпосередньо у філії Smeg SpA на території України, а значить, захищені від невиконання зобов'язань з гарантійного ремонту протягом гарантійного терміну. У комплекті документів на товар йде докладна інструкція по товару, пам'ятка - наклейка з енергоефективності приладу і книжка із загальною технічною інформацією. Звертаємо Вашу увагу, що недотримання правил експлуатації загрожує зняттям з гарантії.

Термін гарантійного обслуговування - 2 роки повної гарантії.

На всі продавані товари поширюється гарантія виробника. У гарантійному талоні , який Ви отримуєте в комплекті документів з товаром, зазначені:

  • термін гарантійного обслуговування,
  • випадки, які не підлягають гарантійному обслуговуванню,
  • адреса і телефон гарантійній майстерні.

Умови установки та підключення техніки Smeg перейти.

Продаж оригінальних запасних частин надається авторизованими сервісними центрами

Адреси авторизованих сервісних центрів:

 

Інформація стосовно веб-ресурсів, які не є офіційними або авторизованими сервісними центрами SMEG в Україні.

ТОВ "Смег Україна", що є єдиним офіційним представником ТМ SMEG на території України, інформує споживачів про те, що інтернет-ресурси (згідно вказаного переліку) не є офіційними та/або авторизованими сервісними центрами компанії SMEG в Україні:

  1. https://service-smeg.kiev.ua/
  2. https://service-smeg.in.ua/

Враховуючи вищевикладену інформацію ТОВ "СМЕГ Україна" не надає дозволу та будь-яких повноважень власникам і адміністраторам вказаних веб-ресурсів щодо використання ТМ SMEG для діяльності суб’єктів ведення підприємницької діяльності та з метою використання ТМ SMEG на бланках господарської документації.

ТОВ "СМЕГ Україна" не має жодних цивільно-правових відносин із зазначеними суб’єктами підприємницької діяльності та не підтримує будь-яких їх зобов’язань. Гарантійні зобов’язання оформлені від імені цих суб’єктів та/або об’єктів господарювання вважаються недійсними.

Просимо споживачів проявляти максимальну увагу відносно процедури документального оформлення отриманих споживчих послуг, порядку їх оплати та оформлення гарантійних зобов’язань.

Стосовно усіх питань гарантійного та/або післягарантійного обслуговування побутової техніки SMEG рекомендуємо звертатись до авторизованих сервісних центрів ТОВ "СМЕГ Україна", повний перелік яких наведено у гарантійному талоні, за телефоном +38 (044) 498 29 65 або за адресою електронної пошти info@smeg.ua